Vícejazyčná webová prezentace společnosti s komplexní strukturou, spoustou sekcí a informací. Součástí dlouhodobé spolupráce je i marketingová strategie a s tím související tvorba videí a grafiky. Oříškem bylo správné zacílení stylu stránky pro cílovou skupinou, kterou jsou investoři, státy, soukromé společnosti, ale i laická veřejnost a média. To se ale nakonec bravurně našemu týmu podařilo a klient je nadmíru spokojen, stejně pozitivní je i zpětná vazba od návštěvníků z řad důležitých partnerů klienta.
Tvorba webového portálu společnosti od píky započala úvodní diskusí nad myšlenkou, stanovením cílů a očekávání. Neprodleně poté se pokračovalo ručně malovanými návrhy log i struktury stránek a po finálním definování stylu, kterým se vydáme v souladu s hodnotami Finesta Energy, kterými je ekologická energie, jsme úspěšně pokračovali.
Po vytvoření loga a návrhu grafiky, jsme mohli pokračovat s tvorbou vícejazyčného mezinárodního webu s moderním a líbivým vzhledem. K novému webu samozřejmě patří i potřebná grafika tak, aby vše lahodilo oku a stránka plnila svou primární funkci. Informovat pohodlně a bez rušení.
Kromě samotného webu a grafiky jsme vytvořili i korporátní úvodní intro video, jehož část se spouští na úvodní stránce. Celá verze pak úspěšně slouží pro prezentaci obchodním partnerům společnosti.
Vytvořením a předáním webové stránky pro nás projekt neskončil. Nadále se věnujeme technické správě stránek a průběžným aktualizacím a údržbě po stránce obsahové. Stránka je živá, naši marketéři spolu s klientem stále přidávají nové, aktuální informace a články a k tomu sem tam tvoříme další grafiku či povětšinou animovaná videa.
Výkon webu
Při optimalizaci rozsáhlého a vícejazyčného webu bylo důležité, aby byl web dostatečně svižný pro celý svět. Spektrum návštěvníků stránek je totiž mezinárodní a tím je třeba počítat značným provozem napříč celým světem a minimalizovat latence i velikost souborů a běh skriptů. To se podařilo na jedničku, obrázky napoví více 🙂